در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

آمادگی دانشگاه ازاد یزد برای پرداخت وام شهریه دانشجویان

no-thumbs

معاون اداری و مالی واحد یزد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یزد همکاری‌های گوناگونی با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و حمایت خوبی از اقشار آسیب‌پذیر علاقه‌مند به ادامه تحصیل خواهد داشت، گفت: تمهیدات لازم برای پرداخت وام شهریه دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر ابوالفضل صادقیان در گفت‌وگو با یزد نیوز اظهار کرد:دانشگاه آزاد اسلامی یزد با توجه به سیاست های بسیار خوب در نظر گرفته شده از سوی مدیران ارشد این دانشگاه امکانات و تمهیدات خوبی برای رفاه حال دانشجویان مقرر کرده است و شاهد این ادعا، تخفیف‌ها، همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، کمیته امداد، اختصاص کار دانشجویی در بخش‌های مختلف دانشگاه و کسر از شهریه دانشجویان همکار و پرداخت وام‌های گوناگون است.

صادقیان در خصوص ثبت نام و روند پرداخت وام شهریه دانشجویی گفت: دانشجویان با مراجعه به سامانه انتخاب واحد می‌توانند اطلاعیه مربوط به دریافت وام شهریه را مطالعه کنند.

وی یادآور شد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی یزد دریافت اقساط وام شهریه را برای شروع سال تحصیلی جدید به صورت ده ماهه در نظر گرفته است .

دکتر صادقیان

بخش نظردهی بسته شده است..