با حضور رئیس واحد یزد در شبکه تابان صورت گرفت؛

تبیین فعالیت‌ها و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی یزد

no-thumbs

دکتر محمدرضا اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه تابان به تبیین فعالیت‌ها و خدمات دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، اسلامی در این گفت‌وگو اظهار کرد: کسب موفقیت مجدد فرزندان دارالعلم و دارالعباده یزد را در کنکور سراسری به مردم شریف استان یزد تبریک گفته و اعلام می‌کنم به مدت ده روز امکان انتخاب رشته عزیزان این دیار در نزدیک به صد رشته کاردانی و کارشناسی در دو بخش پذیرش از طریق کنکور و بدون کنکور در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان یعنی دانشگاه آزاد اسلامی مهیا شده است.

وی افزود: با امکانات خوبی که در اختیار داریم و پس از ۳۳ سال حضور در عرصه‌های علمی کشور و دنیا اکنون می‌توانیم با افتخار میزبان فرزندان این شهر برای ادامه تحصیل باشیم.

رئیس واحد یزد در بخشی دیگر از این گفت‌وگو، امکانات این دانشگاه و موفقیت‌های تیم‌های اعزامی دانشجویان در زمینه‌های علمی و ورزشی را یادآور شد و اظهار کرد: تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد پس از کسب موفقیت‌های کشوری و اعزام به خارج که این دوره از مسابقات در کشور چین برگزار می‌شد، توانست در لیگ اصلی مسابقات به مقام سوم جهان دست یابد که این کسب افتخار در نوع خود بی‌نظیر بود.

اسلامی یادآور شد: انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۰ مرداد ماه آغاز و تا بیستم مرداد ادامه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.azmoon.org رشته محل‌های تحصیل خود را انتخاب و با فراغت خاطر به تحصیل خود ادامه دهند. اطلاعات تکمیلی چگونگی انتخاب رشته و رشته‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سایت www.iauyazd.ac.ir موجود است.

 

دکتر محمدرضا اسلامی

بخش نظردهی بسته شده است..