مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

رسانه ها در چارچوب قانون حرکت نمایند/ دولت از آزادی و نقد منصفانه رسانه ها حمایت می کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه دولت یازدهم از آزادی و نقد منصفانه رسانه ها حمایت می کند از نمایندگان و مدیران مسئول مطبوعات و رسانه های استان خواست تا در فعالیت های خود قانون را ملاک عملشان قرار دهند و در چارچوب قانون مطبوعات حرکت نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی غیاثی ندوشن در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و نمایندگان رسانه های مجوز گرفته در دولت تدبیر وامیدکه با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد برگزار شد، بر حرکت مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در چارچوب قانون مطبوعات تاکید کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، استقبال از آزادی رسانه‌ها و نقد منصفانه آنها در چارچوب قانون است،تصریح کرد:حمایت‌های دولتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مطبوعات و رسانه‌هایی تعلق می‌گیرد که در چارچوب قانون و قانون مطبوعات حرکت کنند.

به گفته وی،مطبوعات، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرگزاری‌هایی که در این دولت به آنها مجوز داده شده، این مجوز با آگاهی و شناخت کامل معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بوده و این امر با اشراف کامل به سوابق قبلی مدیران مسئول آنها صورت گرفته است.

وی همچنین تاکید کرد: رسانه‌های مجوز گرفته در دو سال گذشته دارای گرایش‌های گوناگونی هستند و از نظر تنوع فکری، سلیقه‌ای، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی دارای اختلاف سلیقه و گرایش هستند و این تنوع از نظر گستردگی جغرافیایی نیز قابل تامل است.

غیاثی ندوشن با اشاره به نقش آموزش گفت: رسانه‌ها و مطبوعات استان در سطوح و رده‌های مختلف مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران نیاز به آموزش دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی از وظایف خانه مطبوعات استان یزد است که معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مسیر کمک‌ و مساعدت های لازم را انجام خواهد داد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..