تمرینات تیم فوتبال فولاد یزد تعطیل شد

no-thumbs

رییس هیت مدیره باشگاه فولاد یزد از تعطیلی تمرینات این تیم به دلیل اعتراض بازیکنان به عدم دریافت حقوق خود خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی نافعی یزدی  در گفت و گو با ایرنا افزود: بازیکنان فولاد یزد از صبح امروز در اعتراض به این امر از انجام تمرینات خود داری کردند .
وی اضافه کرد: اعتصاب بازیکنان فولاد یزد در حالی صورت می گیرد که این تیم برای حضور در لیگ آزادگان امسال از حدود یک ماه پیش تمرینات خود را در چمن مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد آغاز کرده بود .
رییس هیات مدیره باشگاه فولاد یزد گفت: این باشگاه بر اساس قول های مساعد مسوولان ارشد اجرایی و ورزشی و به پشتوانه آنها تمرینات خود را آغاز کرده بود .
نافعی گفت: علیرغم قول هایی که مسوولان ارشد استان برای حمایت از فولاد یزد دادند متاسفانه هیچکدام از آنها طی یک ماه اخیر علمی نشده است .
وی افزود: با این وضعیت قطعا تیم فولاد یزد به عنوان تنها نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور در فصل جدید حضور نخواهد داشت .
این مسوول گفت: متاسفانه مسوولان به وعده های خود در استان یزد عمل نمی کنند و این وضع موجب دلسردی و نارضایتی ورزشکاران و اعضای باشگاه و بازیکنان شده است .
نافعی افزود: عدم حضور فولاد یزد در لیگ آزادگان امسال نتیجه بی تدبیری و خلف وعده مسوولان ارشد این استان است که قابل پذیرش نیست .

 

بخش نظردهی بسته شده است..