افتتاح باجه پست بانک روستای مهرآباد میبد

no-thumbs

باجه خدمات بانکی مستقل روستای مهرآباد شهرستان میبد طی مراسمی و با حضور مسئولان پست بانک استان یزد، بخشداران شهرستان میبد و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزباجه خدمات بانکی مستقل روستای مهرآباد شهرستان میبد طی مراسمی و با حضور مسئولان پست بانک استان یزد، بخشداران شهرستان میبد و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار گرفت.

به گزارش نیوز بانک، علی قاسمی مدیرشعب استان یزد در این مراسم با اشاره به موقعیت این باجه و نزدیکی آن به شهرک صنعتی میبد و مجاورت با کارخانجات کاشی شهرستان میبد ابراز امیدواری نمود که با تلاش مسئول و کارکنان این دفتر، منابع قابل توجهی جذب پست بانک ایران گردد.
همچنین بخشداران بخش مرکزی و بخش بفروئیه در این مراسم برحمایت از خدمترسانی پستبانکایران در روستاها به ویژه باجه روستای مهرآباد که فاقد هرگونه بانک است تأکید کردند.
گفتنی است: مدیرشعب استان درحاشیه این مراسم، جلسه مشترکی با بخشداران بخشهای مرکزی و ندوشن درخصوص افزایش همکاریهای فیمابین و رشد منابع دهیاریهای شهرستان در پست بانک ایران و افتتاح حساب شرکت تعاونی دهیاریها برگزار و با درخواست بخشداران مبنی بر اختصاص اعتبار جهت پرداخت تسهیلات به روستائیان موافقت شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..