مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد:

حمایت از صنایع کوچک کلید خروج از بحران و توسعه اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد صبح امروز در بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی تفت، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط کلید حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به اقتصادی مقاومتی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی تفت، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط کلید حل مشکلات اقتصادی و رسیدن به اقتصادی مقاومتی است.

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه در استان یزد بیش از ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط به بهره برداری رسیده است اظهار داشت: راه دستیابی به اقتصاد مقاومتی و خروج از رکود فعلی حمایت از صنایع داخلی بخصوص صنایع کوچک و متوسط می باشد و این دسته از واحدهای تولیدی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که چاره اندیشی و رفع مشکلات این واحدها کمک شایانی به ایجاد اشتغال و توسعه منطقه ای خواهد کرد.
عظیمی با اشاره به برخی از مشکلات گریبانگیر این صنایع افزود: یکی از اساسی ترین مشکلات این دسته از واحدها عدم دسترسی به تسهیلات بانکی است که امیدواریم با حمایت و همکاری بانک ها رونق اقتصادی به فضای کسب و کار کشور به ویژه استان یزد باز گردد.
وی با اشاره به جایگاه صنایع کوچک اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از صنایع کوچک و متوسط از جمله برنامه ها و سیاستهای دولت تدبیر و امید است و شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد نیز همراستا با سایر متولیان صنعت گام بر می دارد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با تاکید بر نقش صنایع کوچک در تکمیل زنجیره های تولید گفت: ایجاد واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با سرمایه های کوچک قابل دسترسی می باشد و با راه اندازی هر واحد تولیدی کوچک می توان به دنبال کارآفرینی و ایجاد شغل باشیم.
این مقام مسئول افزود: حمایت و همکاری با واحدهای صنعتی کوچک و کارآفرینان و ایجاد مشوق ها و امتیازات برای مدیران این واحدها می تواند در افزایش تولید، ایجاد اشتغال منطقه ای، افزایش صادرات و ارزآوری نقش بسزایی داشته باشد. 
 

بخش نظردهی بسته شده است..