برگزاری پیش رویداد دومین استارتاپ ویکند یزد

در آستانه برگزاری دومین استارتاپ ویکند یزد، در روز 12 مرداد 94 بوت کمپ (کارگاه آموزشی) یک روزه ای در دانشگاه امام جواد(ع) برگزارمی شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مهندس امیر احمد سمیعی مدرس این کارگاه آموزشی ضمن اعلام این خبر، به هدف از برگزاری این برنامه اشاره کرد و افزود :دومین استارتاپ ویکند یزد  با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان و علاقمندان مستعد و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی بین آنها، به همت دانشگاه امام جواد (ع) و گروه تعاونی پیشگامان و همچنین باحمایت پارک علم و فناوری یزد، نظام صنفی رایانه ای یزد، بنیاد ملی نخبگان استان و … برگزار می شود .

وی گفت : به منظور ایجاد آمادگی ذهنی علاقمندان و برگزاری هرچه باشکوهتر رویداد اصلی، پیش رویدادی یک روزه (بوت کمپی ۲ ساعته) در روز دوشنبه ۱۲ مرداد ۹۴، از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در سالن آمفی تاتر دانشگاه امام جواد(ع) برگزار می شود.

مهندس امیر احمد سمیعی با بیان اینکه شرکت در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و با توجه به اینکه قبلا پیش رویدادی از یک استارتاپ ویکند در یزد برگزار نشده است گفت : این برنامه  فرصت مناسبی برای تمامی علاقمندان در استان است تا ضمن آشنایی با ماهیت این قبیل رویدادها، در حوزه های کارآفرینی، ایده پردا زی، ارائه ایده تا اجرا، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب نمایند.

وی که یکی از داوران اولین رویداد استارتاپ ویکند یزد بود، درباره استقبال از اولین رویداد بیان کرد: در شهر یزد کمتر کسی با چنین رویدادها و اتفاقات و خروجیهایی که از استارتاپ ویکند عاید شرکت کنندگان خواهد شد، آشنا است که ما سعی داریم در این بوت کمپ این مفهوم را در شهر یزد به ویژه دانشجویان و ایده پردازان پیر و جوان نهادینه نماییم و تأکید خاصی نیز روی طرح ۱۰۰ در ۱۰۰ مرکز شتابدهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهیم داشت.

 استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی در انتهای هفته برگزار می شود و  در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‏ ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ه ای را اجرا کند. به بیانی دیگر، کارآفرینان جوان دور هم جمع میشوند، از همدیگر یاد میگیرند و سعی میکنند که ایده هایشان را در واقعیت به مرحله اجرا برسانند.

بخش نظردهی بسته شده است..