طرح جامع رفع معضل ترافیکی یزد تدوین شود ‌

no-thumbs

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد با بیان اینکه طرح جامع رفع معضل ترافیکی یزد ارائه شود، گفت: خیابان‌هایی در یزد به تردد موتورسیکلت اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد جمشیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد در ارتباط با مرکز تعویض پلاک یزد، اظهار داشت: اگر مرکز فعلی جواب‌گوی مردم نباشد، می‌توانیم یک مرکز دیگر در شهر ایجاد کنیم.

وی در ارتباط با عدم اعزام به ماموریت، گفت: یزد، شهری بزرگ و تاریخی است و استفاده از موتور سیکلت در این شهر زیاد است و حوادث بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد ادامه داد: اگر سیستم‌های شهری و مراکز خدمات شهری ما راهکارها و زیرساخت‌‌های استفاده از دوچرخه را داشته باشند، خیلی از مشکلات دوچرخه‌سواران حل می‌شود.

جمشیدی یکی از مهمترین عوامل حوادث در شهر یزد را موتورسواران دانست و گفت: در یزد بالغ بر ۴۵۰ هزار موتورسیکلت داریم و ۱۲ کارخانه موتورسازی نیز در استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه یک طرح جامع در ارتباط با ترافیک یزد، گفت: خیلی از خیابان‌های اصلی شهر یزد باید تنها مربوط به تردد یکی از وسایل نقلیه باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها در زمینه خدمت به مردم فعالیت می‌کند، گفت: یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است، افرادی که سلامتی جان خود و مردم را به خطر بیاندازند، مورد برخورد قرار می‌گیرند.

جمشیدی با تصریح به این موضوع که با موتورسیکلت فاقد پلاک را موظف هستیم، برخورد کنیم، گفت: در شهر یزد ۵ ایستگاه راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی کردیم و اگر ماموران دیر به محل حاضر شوند، به صورت سیستمی ثبت و برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی یزد ادامه داد: برخی مواقع ظرفیت خیابان به صورت کامل پر می‌شود و از اول تا آخر خیابان موتورسیکلت‌ها و خودرو‌ها ایستاده‌اند، در این مواقع ماموران راهنمایی و رانندگی کار خاصی نمی‌توانند انجام دهند.تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..