مسئول جدید روابط عمومی منابع طبیعی یزد معرفی شد

no-thumbs

محمد رضا ندافی بعنوان مسئول جدید روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد معرفی و از تلاش های مسعود طوفان مسئول قبلی روابط عمومی این اداره کل تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبنابر اعلام روابط عمومی اداره کل، در این مراسم همچنین مسعود طوفان به عنوان مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری اداره کل معرفی شد. وی از سال ۷۹ عهده دار مسئولیت روابط عمومی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یزد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در این مراسم با اشاره به کسب رتبه های متعدد برتر استانی و ملی در بخش روابط عمومی آن را نتیجه تلاش های بعمل آمده عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد تا این تجربیات سرمنشاء تغییرات و گام های اساسی در حوزه تحول اداری و زیرساخت های ارتباطی و اطلاعاتی اداره کل باشد.


سید ابوالفضل وکیلی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی همچنان در حوزه های مختلف اعم از ارتباط با رسانه ها، برقراری نظام ارتباطی مناسب با کارکنان و مخاطبان و نیز معرفی اقدامات و فعالیت های بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان تلاش نماید.

محمد رضا ندافی به عنوان مسئول تازه روابط عمومی اداره کل سابقه خدمت در بخش های مختلف از جمله مسئولیت روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مهریز، مسئول امور اراضی شهرستان تفت، معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یزد، مسئول رفاه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، کارشناس حوزه فنی و نیز کارشناس معاونت حفاظت و امور اراضی را در کارنامه خود دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..