جلسه شورای آموزش و پرورش بافق برگزار شد

no-thumbs

جلسه شورای آموزش و پرورش بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش بافق و جمعی از مدیران و کارشناسان مربوطه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرماندار بافق در این نشست موفقیت دانش‌آموزان بافقی را در کنکور سراسری سال ۹۴ تبریک گفت و افزود: کسب این افتخارات توسط دانش آموزان موجب خوشحالی همه می‌شود و باید به شکل شایسته‌ای از زحمات آنان تجلیل شود.

سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از بعضی مدارس و پروژه های خیری در سطح شهرستان گفت : کمبود فضای آموزشی یکی از دغدغه های آموزش و پرورش شهرستان می باشد که باید با پیگیری و به همت خیرین مدرسه ساز و کمکهای دولتی در جهت رفع این مشکل گام برداشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق در پایان به طرح پروژه مهر و آیین بازگشایی مدارس اشاره کرد و تصریح کرد : پروژه مهر یک طرح ملی است که در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه ها تشکیل شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بافق در این نشست با اشاره به موفقیت دانش آموزان بافقی در کنکور سراسری سال ۹۴ گفت : ۱۸ نفر از دانش آموزان بافقی موفق به کسب رتبه های زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری سال ۹۴ شدند که بیشترین قبولی مربوط به رشته تحصیلی ریاضی فیزیک است.

علی اصغر رنجبر در ادامه به اهمیت پروژه مهر ۹۴ در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: باید برای به یاد ماندن روزهای اول مدرسه و اثرگذاری مطلوب در ذهن دانش آموز باید اقدامات موثر جهت شاداب سازی، زیباسازی در روز بازگشایی مدارس انجام داد.

گفتنی است در پایان در خصوص پیگیری ساختمانهای خیری ، تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری و فعال کردن مشاوران جوان ویژه در امر خیری پیشنهادات مطرح و مصوب شد .

بخش نظردهی بسته شده است..