درخشش اسکیت سواران یزدی

no-thumbs

مربی تیم آریا اسکیت یزد گفت: درخشش اسکیت سواران یزدی در مرحله اول لیگ برتر و کسب مدال های رنگارنگ حاصل دو سال تلاش مستمر و مضاعف بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرهاد حصونی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی خوب و تلاش مضاعف توانستیم در لیگ برتر کشور خوش بدرخشیم که برای رسیدن به این موفقیت از دو سال پیش تمرینات منظم و مستمری را برگزار و در این مسابقات مزد زحماتمان را گرفتیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از سالها موفق به کسب چندین مدال رنگارنگ در لیگ برتر کشور شدیم، امیدوارم با حمایت های مسئولان ورزش استان و تلاش مضاعف روند رو به رشد بچه های یزد همچنان ادامه داشته باشد.

مربی تیم آریا اسکیت یزد تصریح کرد: تلاش خود را خواهیم کرد تا استعدادهای برتر در این رشته را شناسایی و در قهرمان پروری گام برداریم تا پشتوانه ای برای تیم های بزرگسال داشته باشیم.

حصونی در پایان اظهار داشت: حسین راد اسکیت سوار یزدی قهرمان ۳۰۰ متر کشور در مرحله اول لیگ برتر به رقابت با حریفان نپرداخت تا در مرحله دوم با ثبت رکورد جدید به عنوان قهرمانی نیز دست پیدا کند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..