سرقت سیم در استان یزد ۸۷.۸ درصد کاهش یافت

no-thumbs

کارشناس حفاظت فیزیکی دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : میزان سرقت سیم در چهارماهه سال جاری نسبت به سال گذشته ۸۷.۸ درصد کاهش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمهندس علیرضا شفیعی مقدم با اشاره به تاثیر تبدیل سیم های مسی به کابل خودنگهدار در کاهش سرقت هادی های برق اظهارداشت : تعداد دفعات سرقت سیم در چهارماهه سال گذشته ۱۰۷ فقره اعلام شد که این میزان در سال جدید به ۱۳ فقره رسید.
وی همکاری و تعامل نزدیک با نیروی انتظامی ، پیگیری منظم دفتر حقوقی شرکت توزیع در خصوص پرونده های سرقت و بازدید سرزده از مراکز ضایعات و فروش مس در سطح شهر را از دیگر عوامل موثر در کاهش سرقت سیم برشمرد و یادآور شد: ابرکوه ، بافق ، اردکان و خاتم را به عنوان شهرستان های با کم ترین میزان سرقت می توان معرفی کرد.
مهندس شفیعی مقدم افزود : مشارکت مردم در اعلام به موقع زمان سرقت به مرکز فوریتهای برق و ارسال پیامک به مسئولین مربوطه در کاهش سرقت سیم موثر خواهد بود.
کارشناس حفاظت فیزیکی دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق استان یزد تصریح کرد : اعلام سرقت سیم برای حضور به موقع نیروی انتظامی به محل از طریق سامانه پلیسی ۱۱۰ و مرکز فوریتهای برق ۱۲۱ در زمان وقوع سرقت ضروری است.

بخش نظردهی بسته شده است..