پلیس فتا یزد اول کشور شد

no-thumbs

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس فتا یزد در سالجاری برای نخستین مرتبه مقام اول کشور را کسب کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا سردار ایرج کاکاوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کشفیات پلیس فتا یزد در خصوص برخورد با جرائم مختلف اینترنتی و کلاهبرداری در بخش های مختلف موجب این موفقیت شده است .


وی خاطر نشان کرد: این پلیس نه تنها در استان یزد موفق به کشف جرائم و سرقت های مختلف اینترتی شده که در کشف جرائم در سایر استان ها نیز همکاری داشته است .

فرمانده انتظامی یزد در ادامه به مراجعه افراد به سایت های دوست یابی و همسریابی به عنوان خطرات بزرگ فرهنگی با هدف سوء استفاده و اغفال جوانان اشاره و خواستار هوشیاری در این موارد شد .

کاکاوند در ادامه یکی از مهمترین دغدغه های نیروی انتظامی در این استان را موضوع اتباه بیگانه و بعد از آن به مسئله مواد مخدر در بخش های مختلف آن ذکر کرد .

وی اظهار داشت: در چهارماهه امسال با تلاش شبانه روزی ماموران افزون بر ۹ هزار اتباع بیگانه غیر مجاز در استان یزد شناسایی و دستگیر و مراحل قانونی آنها طی شده است .

این مسوول گفت: این میزان دستگیری اتباع بیگانه در مقایسه با مدت مشابه پارسال تا افزون بر ۴۰ درصد رشد نشان می دهد که گویای اهمیت موضوع و تلاش ماموران است .

کاکاوند اظهار داشت: در سالجاری ۱۳ باند مواد مخدر و همچنین افزون بر ۱۴ تن انواع مواد مخدر در سطح استان یزد کشف و ضبط شده است .

وی گفت: کشف مواد مخدر در سالجاری و در مقایسه با مدت مشابه پارسال تا ۱۲۸ درصد رشد نشان می دهد که باید در این ارتباط همچنان جدی برخورد کرد .

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: هم اکنون افزرون بر ۴۵۰ هزار موتور سوار در استان یزد حضور دارند که همین امر طلب می کند تا موضوع جدی گرفته شود .

کاکاوند با تبریک روز خبرنگار به نقش آنها در آگاه سازی و اطلاع رسانی در خصوص اهداف و ماموریت ها پلیس و پیشگیری از حوادث اجتماعی تاکید کرد .

 

بخش نظردهی بسته شده است..