فرماندار یزد خواستار شد؛

مشکلات دسترسی جانبازان به سالن های ورزشی برطرف شود

فرماندار یزد در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان یزد گفت: باید شرایط استفاده از امکانات ورزشی را تسهیل نماییم تا جامعه ایثارگر شهرستان بتوانند از سالن های ورزشی و استخرها به نحو بهتری بهره مند شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز،جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان یزد با حضور فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مشاورین استاندار در امور ایثارگران و امور تحول و سلامت اداری و سایر اعضاء تشکیل شد.

"محمود شاکری شمسی " در این جلسه با بیان اینکه توسعه فعالیت های ورزشی جامعه ایثارگران نقش بسیار مهمی در افزایش سلامت جسمی، روحی و نشاط این عزیزان دارد اظهار داشت: انجام فعالیت های ورزشی، موجب شادابی و ارتقا روحیه جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنها و جلوگیری از بروز بسیاری از مسائل و مشکلات ناشی از خانه نشینی آن ها می شود.

فرماندار یزد افزود: توجه به امر ورزش و توسعه امکانات ورزشی جامعه ایثارگران و خانواده های آنان باید مورد توجه جدی تر نهادهای دولتی و غیردولتی نظیر بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان، هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان و… قرار گیرد.

وی با تأکید به اینکه برطرف شدن مشکلات دسترسی جانبازان به سالن های ورزشی باید در اولویت قرار گیرد خاطرنشان ساخت: باید شرایط استفاده از امکانات ورزشی را تسهیل نماییم تا جامعه هدف بتوانند از سالن های ورزشی و استخرها به نحو بهتری بهره مند شوند.

"شاکری شمسی " اضافه کرد: برگزاری مسابقه ، یکی از برنامه های همیشگی هیات ورزش های جانبازان و معلولان یزد باید باشد، که از این رو نتیجه برگزاری مداوم این مسابقات، شناسایی استعدادهای جدید برای ورزش جانبازان و معلولان در رشته های مختلف می باشد.

وی گفت: با توجه به قانون ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان یزد در صورت مراجعه جامعه ایثارگران جهت استفاده از امکانات ورزشی موظف به ارائه تخفیف ۵۰ درصدی از این امکانات هستند.

فرماندار یزد در پایان تصریح کرد: احترام و تکریم ایثارگران و اهمیت و توجه به هدف هایی که در مسیر ایثارگری انجام شده نشان دهنده این است که فرهنگ ایثار و شهادت و پیشتازان آن که همان شهدا، جانبازان و آزادگان و خانواده های آنها هستند، همواره مورد توجه جامعه قرار گرفته اند.

در این جلسه " مسعود شریعتی " نیز نسبت به تأمین امکانات، مربی و همچنین فضاهای ورزشی اقدام لازم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان یزد صورت پذیرد.

بخش نظردهی بسته شده است..