طرح«همیان مولا» در یزد اجرا شد

no-thumbs

مسئول روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان یزد گفت: طرح «همیان مولا» در راستای زنده نگه‌داشتن سنت حسنه حضرت علی(ع) در دستگیری از ایتام و نیازمندان در استان اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحسن نشاسته‌گر، مسئول روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، اظهار کرد: امسال نیز مانند هر سال در ماه رمضان برای زنده نگه‌داشتن سنت حسنه حضرت علی(ع) در دستگیری از ایتام و نیازمندان، کمیته امداد طرح همیان مولا را اجرا کرد.

وی با اشاره به اینکه احیای شب‌ گردی‌های حضرت علی (ع) به منظور رساندن اطعام به فقرا و ایتام از هدف این طرح است، افزود: در این طرح اقلام جمع‌آوری شده توسط مددکاران این نهاد و با همکاری معتمدین محلی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

نشاسته‌گر گفت: در راستای اجرای طرح همیان مولا در رمضان امسال بیش از پنج هزار و ۵۰۰ کیسه و بیش از یک میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی جمع‌آوری شده است که این آمار طبق شمارش اولیه اعلام شده و آمار نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: طرح همیان مولا منحصر به زمان خاصی نیست اما در ماه مبارک رمضان به لحاظ فضای معنوی و تلاش مسلمانان برای کمک به یکدیگر جهت ادای تکلیف روزه‌داری و نیز زنده نگه‌داشتن سیره ائمه اطهار(ع) در ماه رمضان به صورت پررنگ تر اجرا می‌شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..