هیئت‌های ورزشی برتر یزد تجلیل شدند

no-thumbs

هیئت‌‌های ورزشی برتر یزد به مناسبت هفته بزرگداشت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در مراسمی با حضور مسئولان و ورزشکاران تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمسعود شریعتیدر همایش ورزش‌های باستانی که به مناسبت هفته بزرگداشت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در زورخانه امام علی(ع) یزد برگزار شد، با اشاره به سیره پهلوانانه و بزرگ‌منشانه امام علی(ع) اظهار داشت: این هفته را که گرامی می‌داریم، نمود و نمونه آن برای این است که اعلام شود که ما در تمامی طول سال، جوانمردی و پهلوانی در ورزشکاران همه رشته‌های ورزشی ما و مدیران ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر فوتبالیست‌ها در جام جهانی می‌درخشند و در هنگام آسیب دیدن بازیکن حریف توپ را به خارج زمین می‌زنند، نشان از جوانمردی آنان است، گفت: وظیفه همه ما این است که جوانمردی را در ورزش، جامعه و مدیریت کشور بومی‌سازی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: همه افراد در رشته‌های مختلف ورزشی به ویژه هیئت‌های ورزشی، افرادی هستند که ترویج دهنده پهلوانی و مردانگی در جامعه هستند.

شریعتی بیان کرد: مسئولان باید حمایت ویژه‌ای به ورزش و جوانان داشته باشند که به این وسیله، از بسیاری آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه عمده هیئت‌های ورزشی استان یزد خوب عمل کرده‌اند، تصریح کرد: در این مراسم، از پیشکسوتان، مربیان، داوران و هیئت‌های برتر ورزشی استان یزد تجلیل می‌شود.

وی بیان کرد: در استان یزد ۴۴ هیئت ورزشی داریم که در این مراسم از سه هیئت که سرآمد هیئت‌های ورزشی ۳۱ استان کشور هستند، تجلیل می‌شوند که این سه هیئت شامل هیئت ورزش‌های پلهوانی، هیئت شمشیربازی و هیئت اسکواش هستند.

در این مراسم از پیشکسوتان ورزشکار، داوران، مربیان و هیئت‌های ورزشی برتر استان یزد تجلیل به عمل آمد. تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..