معاون جدیداجتماعی انتظامی استان یزد منصوب شد

no-thumbs

مراسم تودیع و معارفه معاون جدیداجتماعی انتظامی استان یزد با حضور فرمانده انتظامی ، معاون هماهنگ کننده و رئیس بازرسی انتظامی استان در محل این معاونت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این مراسم، سردار «ایرج کاکاوند» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا، معاونت اجتماعی را پل ارتباطی پلیس و مردم دانست و افزود: برخی از
ماموریت های پلیس سخت افزاری بوده و ماموران ، صرفا درگیر کار عملیاتی هستند اما معاونت اجتماعی نقش همپوشانی با رده های انتظامی  را به
عهده دارد.

کاکاوند درادامه یکی از اهداف معاونت اجتماعی را جلب اعتماد شهروندان دانست و اضافه کرد: لازمه این مهم، همکاری این معاونت  با همه رده های پلیسی، عملیاتی و همچنین ادارات و دستگاه های دولتی است.

فرمانده انتظامی  استان با تاکید بر این نکته  که معاونت اجتماعی باید  وظیفه و ماموریت سایر رده های انتظامی را نیز به مردم بشناساند خاطر نشان کرد: این معاونت در حوزه کاری دیگر واحد های انتظامی، باید اطلاعات لازم و کافی را از ماموریت های انتظامی داشته باشد.


وی ادامه داد: معاونت اجتماعی کمک کننده و یاری رسان دیگر واحدهای انتظامی بوده و در این مسیرابتدا باید  موضوعات و معضلات اجتماعی در اولویت  قرارگرفته  و پس ار آن نیاز سنجی آموزشی صورت گیرد تا وظایف پلیس در جامعه مشخص شود.

رئیس پلیس استان، معاونت اجتماعی را معجونی از کارکردهای انتظامی برشمرد و افزود: چنانچه معاونت اجتماعی خوب عمل کند و اقدامات رده های انتظامی را به خوبی پوشش دهد آن موقع در جلب رضایت مندی و اعتماد مردم، وضعیت بسیار مطلوب تری پیدا خواهیم کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه سردار ایرج کاکاوند ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ «کاظم کفاش پناه» در دوران تصدی پست معاونت اجتماعی، سرهنگ «محمد رضا مزیدی» را به عنوان معاون جدید اجتماعی انتظامی استان یزد معرفی کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..