نماینده اصلاح طلب اردکان عنوان کرد:

از تفرقه‌ای که آب به آسیاب دشمن ریختن است پرهیز کنیم

نماینده مردم اردکان گفت: نه آمریکا و نه صهیونیست‌ها توان مقابله با ایران را ندارند، در موضوع هسته‌ای و توافق آن عاقلانه و مدبرانه باید عمل کنیم و از تفرقه‌ای که آب به آسیاب دشمن ریختن است باید پرهیز کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا تابش در تذکر شفاهی گفت: ملت غرورآفرین و عزتمند ایران از ما انتظار آرامش، امنیت، اشتغال و تامین نیازهای معیشتی آبرومندانه دارند. بعد از سالها مذاکره در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب و جدیت دولت و کاردانی تیم مذاکره کننده در عرصه هسته ای به توافقی رسیده‌ایم تا انشالله به تعبیر ریاست جمهوری هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم. شاید این توافق فتح‌الفتوح نباشد اما در وضع موجود مطلوب است، ممکن است باب طبع کسانی نباشد که در سایه تحریم ها به ثروت‌های باد آورده رسیده‌اند.

 

وی ادامه داد: ما سیاسیون و موثرین در جناح ها و گروه ها باید تلاش کنیم ضمن بیان نقدهای منصفانه این مسئله به بیان رهبر معظم انقلاب موجب تفرقه و نفاق بین جناح ها و مردم نشود و اختلاف ما اسباب خوشحالی بدخواهان نظام را فراهم نکند و رانت خواران و ویژه‌خواران را بهره مند نسازد.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: نه آمریکا و نه صهیونیست‌ها توان مقابله با ما را ندارند در این موضوع نیز عاقلانه و مدبرانه باید عمل کنیم و از تفرقه که تنها آب به آسیاب دشمن ریختن است، بپرهیزیم.

 

تابش با بیان اینکه یک سال و اندی از مصوبه شورای عالی آب برای احداث سد و تونل انتقال خط دوم آب به استان یزد می‌گذرد، افزود: متاسفانه در این خصوص کار شایسته‌ای انجام نشده است از این رو از وزارت نیرو تسریع در این امر را انتظار دارم.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خواستار افزایش اعتبارات استان یزد با توجه به زیرساخت ها، امکانات، نیازها و ضرایب درآمدی استان شد.

 

وی با بیان اینکه استان یزد به دلیل ظرفیت‌های غنی انسانی و درمانی به محل مراجعه بیماران استان‌های همجوار شده است، افزود: علاوه بر بیماران استان‌های همجوار بیماران کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به استان یزد سفر می‌کنند. این مسئله نشان می‌دهد استان ظرفیت این را دارد که به قطب درمانی کشور تبدیل شود. از دولت‌مردان به ویژه وزیر بهداشت و درمان می‌خواهم در این مسئله توجه کند.ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..