تولید کنسانتره سنگ آهن در بافق ۱۰.۵ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: تولید کنسانتره سنگ آهن در این شرکت طی تیرماه امسال در مقایسه با ماه قبل از آن بیش از 10.5 درصد افزایش دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد جواد عسکری  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تیر ماه امسال با تولید بیش از۳۴۶ هزار و۸۱۰ تن کنسانتره سنگ آهن در بافق رکود تولید این محصول در ۱۶ ماه گذشته شکسته شد.


مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق گفت: طبق پیش بینی و اهداف و برنامه های موجود میزان تولید کنسانتره آهن در این شهرستان چهار میلیون تن در سال تعیین شده است که با این منوال از برنامه مشخص شده جلوتر هستیم.

وی به همت و همدلی مجموعه کارکنان این شرکت اشاره کرد و افزود: در این شرایط بیش ازچهار میلیون و ۴۱۶ هزار تن کنسانتره امسال در بافق تولید می شود که طی دو سه سال گذشته کم سابقه است.

عسکری، بیشترین تولید ماهانه را مربوط به بهمن ماه ۹۳ خواند و تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته تولید ماهانه کنسانتره آهن به میزان۳۲۹ هزار و ۵۷ تن بوده که تولید تیرماه امسال با رشد ۱۰.۵ درصدی این رکورد راشکست .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و به پشتوانه تجربه و تخصص مدیران، سرپرستان، کارشناسان و پرسنل زحمتکش این شرکت، تلاش می شود هر سال با رکورد جدید به اهداف تبیین و تعیین شده دست پیدا کنیم.

این مسئول معدنی ضمن تشکر از کلیه زحمتکشان عرصه تولید اظهار داشت: رسیدن به رکورد جدید تولید در تیرماه،با همت و تلاش همکاران در کلیه ی بخش های شرکت اعم از بخش معدنی، تامین سنگ، مجموعه کارخانه فرآوری شامل قسمت بستر همگن ساز، کارخانه، بارگیری و ارسال، بخش فنیPM ، تعمیرات مکانیک، برق و سایر قسمتهای مربوطه و همچنین بخش مالی و بازرگانی در راستای تامین قطعات، میسر شده است.

شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با پنجهزار و ۶۰۰ پرسنل و استخراج سالانه هشت میلیون تن سنگ آهن در فاصله ۱۲ کیلومتری شهر بافق قرار دارد.

این مجموعه معدنی چغارت و سه چاهون تامین کننده اصلی سنگ آهن مورد نیاز ایران است و ذخیره گاه بیش از ۱.۷ میلیارد تن سنگ آهن بوده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..