طرح قرآنی ۱۴۴۹ در ۳۱ موسسه و خانه قرآنی استان یزد

no-thumbs

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طرح قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت سوره یاسین در ۳۱ موسسه و خانه قرآنی استان یزد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی محمد رضایی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های قرانی در تابستان سال جاری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: یکی از برنامه های بزرگ قرآنی در سطح کشور طرح قرآنی ۱۴۴۹ است که این طرح همزمان در استان یزد نیز برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با محوریت سوره یاسین در حال برگزاری است که در ۳۱ موسسه و خانه قرآنی استان یزد در کنار مساجد و محل های مورد نظر برگزار می شود.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: در این تعداد از موسسات و خانه های قرآنی نیز تعداد ۴۷ کلاس تشکیل شده است که ۴۱ کلاس مخصوص خواهران و ۶ کلاس نیز مخصوص برادران در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: طرح قرآنی ۱۴۴۹ از ۲۴ خرداد در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۱۰ شهریورماه سال جاری  ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره به هدف از برگزاری این طرح گفت: هدف از برگزاری این طرح تشویق و ترغیب عموم علاقمندان جهت پرداختن به امر حفظ آیات قرآن کریم به عنوان یک ارزش اسلامی، ترویج باورها و رفتارها جهت تحقق شعار سال، زمینه سازی جهت دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است.

بخش نظردهی بسته شده است..