حکایت نا تمام یک زن در جشنواره تئاتر جوان سوره یزد

no-thumbs

نمایش «حکایت نا تمام یک زن» به کارگردانی رضا رحیمی از بافق برای حضور در دومین جشنواره استانی تئاتر جوان «سوره ماه» آخرین مراحل تمرین و آماده سازی را می گذراند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی جاور مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد با حضور در محل تمرین این نمایش در بافق از نزدیک در جریان روند آماده سازی این اثر قرار گفت و با عوامل آن گفتگو کرد.
رضا رحیمی، حدیث شفیعی، فاطمه تقی زاده و اکرم تفکری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
رضا رحیمی در خصوص مضمون نمایش «حکایت ناتمام یک زن» گفت: در این نمایش تاریخی و افسانه‌ای، مقاومت و پاکدامنی یک زن در برابر مشکلات و ناملایمات به تصویر کشیده می شود.
به گفته وی سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛ مشاور کارگردان: رضا سروی، طراح لباس: منصور رحیمی، منشی صحنه: فاطمه ولی پور، دوخت لباس: معصومه محبی و فاطمه تقی زاده، موسیقی: مسعود ناجی، امید میرزایی، سجاد محبی، احسان عموحسینی، تدارکات: رضا کاوندلی و رسول حسن زاده.
این کارگردان جوان که دومین حضور خود را در جشنواره تئاتر جوان سوره ماه تجربه می کند، ادامه داد: مراحل آماده سازی و تمرینات گروه پس از تأیید و پذیرفته شدن متن توسط هیأت بازخوانی آثار، از اواسط خرداد آغاز شده و هم اکنون برای حضور در این رویداد نمایشی آخرین مراحل تمرین و آماده سازی را طی می کند.
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد:این نمایش کاری از گروه تئاتر آرین و سومین تجربه کارگردانی رضا رحیمی است.
رضا رحیمی متولد ۱۳۷۴، فعالیت هنری خود را از سال ۸۵ در بافق آغاز کرد و از سال ۸۹ در نمایش های آئینی به عنوان کارگردان و بازیگر مشغول فعالیت است.
دومین جشنواره استانی تئاتر جوان «سوره ماه» از ۱۶تا ۱۸ مرداد ماه توسط حوزه هنری در یزد برگزار می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..