کلاس‌های فوق برنامه اوقات فراغت تابستان در سما واحد یزد

no-thumbs

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد یزد با حضور در محل برگزاری کلاس‌های فوق برنامه اوقات فراغت تابستان از نحوه برگزاری کلاس‌ها در این مرکز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ، محمدرضا رحیمی علاوه بر بازدید از کلاس‌های فوق برنامه اوقات فراغت تابستان در مرکز آموزشی وفرهنگی سما واحد یزد، از تعداد، تنوع و تشکیل کلاس ها، ابراز رضایت کرد و گفت: ویژگی مهم کلاس‌های فوق برنامه تابستان مرکز سما واحد یزد، گستردگی، تنوع محتوا و عنوان کلاس‌ها و متناسب بودن آن با استعداد و علاقه دانش‌آموزان است.

وی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در این مرکز ویژه ایام تابستان سال ۱۳۹۴ در پنج شاخه کلی به نام‌های کلاس قرآنی، فرهنگی و هنری، زبان انگلیسی، ورزشی و کلاس ویژه والدین دانش آموزان با حضور بیش از ۴۵۰ دانش آموز در حال برگزاری است.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد یزد در این بازدید اظهار کرد: هدف از برگزاری کلاس‌های فوق برنامه تابستان، علاوه بر پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و با توجه به نوع و محتوای کلاس‌های فوق به امر آموزش صحیح و شناخت و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف توجه ویژه شده است.

وی در رابطه با کلاس های فوق برنامه تابستان گفت:با توجه به استقبال گسترده دانش آموزان سمایی ودیگر دانش آموزان شهر یزد، کلاس‌های مذکور در بازه زمانی ۲۳ خرداد تا پایان مرداد ماه ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی برنامه‌ریزی شده و کلاس‌ها بیشتر جنبه آموزشی داشته و مدت هر کلاس ۲۰ جلسه است.

رحیمی تصریح کرد: کلاس‌های قرآنی،فرهنگی و هنری در رشته‌های حفظ و آموزش قرائت قرآن کریم، تواشیح، نقاشی و خوشنویسی به تفکیک رشته و جنسیت برگزار همچنین کلاس‌های زبان انگلیسی و کلاس‌های ورزشی در رشته‌های مختلف با بهره گیری از مربیان و استادان برجسته در حال برگزاری است.

بازدید رئیس سما واحد یزد از کلاس های تابستانه

بخش نظردهی بسته شده است..