عارف: باید اخلاق را در ورزش حاکم کنیم

no-thumbs

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختتامیه جام اخلاق در ورزش گفت: در ورزش باید جدی‌تر از گذشته روی اخلاق کار کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام اخلاق اظهار کرد: ما احساس می‌کنیم در ورزش باید جدی‌تر از گذشته روی اخلاق کار کنیم.

عارف افزود: اخلاق یعنی اینکه منافع دیگران را بر منافع خودمان ترجیح و دیگرخواهی را جای خودخواهی قرار دهیم.

وی تأکید کرد: امیدواریم همین مسیر را در ورزش ادامه دهیم چون کار اصلی ما اخلاق است و ان‌شاءالله بتوانیم اخلاق را بر ورزش حاکم کنیم. چون ورزشکار الگویی برای جوانان است و قطعا یک ورزشکار اخلاقی کمک می‌کند که اخلاق در همه ورزش‌ها و کارها راه یابد.

در حاشیه اختتامیه این جام که به همت بنیاد امید ایرانیان برگزار شد، عارف در جمع خبرنگاران درباره فلسفه برگزاری جام و حضور استادان دانشگاه و دولتمردان در کنار ورزشکاران گفت: اولویت و شعار اصلی بنیاد امید ایرانیان، اخلاق، عقلانیت و خردجمعی بود. ما به دنبال ایجاد نشاط بین جوانان بودیم. مهمترین هدف جام اخلاق، تقویت همکاری و هبستگی است و کمک می‌کند تا بین جوانان مختلف از احزاب، دانشگاه‌ها و تیم‌های مختلف همدلی ایجاد شود به‌خصوص در بعد اخلاق که مهمترین مسئله جام است.

در این مراسم، دکتر فاطمه داداشیان مدیرعامل بنیاد، دکتر جعفر توفیقی رئیس هیئت مدیره، دبیران کل برخی از احزاب اصلاح‌طلب و فعالان سیاسی و همچنین برخی چهره‌های فرهنگی، هنری از جمله حمید فرخ‌نژاد نیز حضور داشتند.

بخش نظردهی بسته شده است..