افزایش ۳۰درصدی رتبه های زیرهزار کنکور در اردکان

no-thumbs

رئیس آموزش و پرورش اردکان گفت: افزایش 30 درصدی رتبه های زیر یکهزار در کنکور 94 توسط دانش آموزان اردکان حاصل تلاش جمعی آموزش و پرورش بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد اشرفیان در جلسه هم اندیشی مدیران مراکز پیش دانشگاهی و مسوولان پایگاه های انتخاب رشته دانشگاه از زحمات مدیران، معاونین، کادر اجرائی مدارس، مشاورین و مسوولان حوزه آموزش که منجر به کسب نتایج درخشان در کنکور ۹۴ توسط دانش آموزان اردکانی شد تقدیر کرد.
وی افزود: به لطف و مدد الهی ، تلاش جمعی همه دست اندرکاران در آموزش و پرورش، حمایت و همراهی مسوولان شهرستان امسال شاهد رشد ۳۰ درصدی در کسب رتبه های زیر ۱۰۰۰ و کیفی تر شدن نتایج در بین رتبه های برتر کنکور بوده ایم.
وی کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ در تمامی ۵ گروه آزمایشی، یک رتبه ۲۸ منطقه در گروه ریاضی، کسب رتبه ۳ شاهد در گروه تجربی و کسب ۸ رتبه زیر ۱۰۰۰ در گروه انسانی توسط دانش آموزان یک کلاس ۱۷ نفره در دبیرستان شاهد و کسب ۶ رتبه زیر ۱۰۰۰ در گروه هنر توسط دانش آموزان یک کلاس ۱۱ نفره در هنرستان شفق را قابل تقدیر دانست .
رئیس آموزش و پرورش اردکان اظهار امیدواری کرد این شهرستان پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۴ در شهریور ماه بتواند جایگاه درخور و شایسته ای در سطح کشور و استان بدست آورد.

خبرنگار: احسانی زاده

بخش نظردهی بسته شده است..