واکنش عارف به تهدید رد صلاحیت اصلاح طلبان

no-thumbs

محمدرضا عارف در خنان خود در جمع مردم لرستان گفت: بسیاری از فعالان رقیب اصلاحات بعد از حوادث 88 بر این باور بودند فاتحه اصلاحات خوانده شده است و حتی تعبیر "مرگ اصلاحات" را به کار می بردند. در آن فضایی که ناامیدی در بدنه اصلاح طلبان حاکم بود تلاش کردیم با ایجاد انگیزه برای جوانان و ایجاد شور انتخاباتی...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز پتانسیل اصلاح طلبان مطمئنا بش از ۵۰ درصد رای است – درصورت وحدت و همگرایی بین جریان اصلاح طلب و رقابت عادلانه و قانونی بین جریان‌های مختلف سیاسی نتیجه انتخابات مجلس به کام اصلاح طلبان خواهد بود.
عده‌ای که مسئولیتی در برگزاری انتخابات ندارند از ماه‌ها قبل اصلاح طلبان را با عناوین مختلف از جمله "رد صلاحیت" تهدید می کنند .اصلاح طلبان باید نشان دهند با تهدیدهای اینچنینی عقب نشینی نمی‌کنند و در انتخابات حضور جدی خواهند داشت.
 تلاش ما این است که انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم را در اسفندماه داشته باشیم.عارف شعار اصلی اصلاح طلبان در انتخابات اسفند را " ارتقاء جایگاه مجلس" عنوان کرد و گفت: جریان رقیب اصلاحات می خواهد اصلاح طلبان را درگیر حاشیه کند باید مراقبت کرد با حفظ انسجام تشکیلاتی درگیر حاشیه ها نشویم.

بخش نظردهی بسته شده است..