گزارش شهرداریزد از سفر به کیش

no-thumbs

دویست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با تلاوت آیات کلام الله مجید و با حضور مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر ابتدای این جلسه حجت الاسلام شیخ عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جنایاتی که داعش در کشورها ی مختلف انجام میدهد گفت: این جنایات نمونه بارزی از انسان کشی است که گروه داعش با هدف زشت جلوه دادن اسلام، این جنایات را انجام دهد و امیدواریم یه یاری خداوند این گروه انسان کش هرچه سریعتر نابود شود.

در ادامه این جلسه دکتر کاشفی زاده عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به موفقیت دانش آموزان یزدی در کسب چند رتبه تک رقمی در کنکور سراسرس۹۴  گفت: دانش آموزان یزدی همانند سالهای گذشته یک کار عالی را انجام داند و توانستند چند رتبه تک رقمی کنکور را به خودشون اختصاص بدهند که باید از معلمان و والدین این دانش آموزان تشکر نمود.

وی همچنین از شهردار یزد به علت برگزاری بسیار خوب و مناسب نشست معاونین خدمات شهری کشور که به میزبانی شهرداری یزد در ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شده بود تشکر کرد.

همچنین رادمنش دیگر عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی امروز خواستار تغامل وهمکاری دستگاه ها و ادارات دولتی با شهرداری شد و افزود: چندین طرح شهرداری با اینکه به اتمام رسیده اما یا برق آن مشکل داشته و یا دستگا ها تعاملی برای بهره برداری این طرح های شهرداری نداشته اند که در این زکینه باید تعاملات اساسی با دستگاه های مرتبط انجام پذیرد.

شایق یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد در این جلسه از شهردار خواست   تا هرچه سریعتر ایستگا ه اتوبوس خط واحد دروازه قرآن راه اندازی شود تا شهروندان سمت جنوبی یزد هم دسترسی آسان به شهر با استفاده از اتوبوس های واحد داشته باشند.

مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد در این جلسه  ضمن پاسخگویی به سوالات اعضای شورای اسلامی شهر گزارشی از سفر به کیش و صحبتو نشست با سرمایه گزار طرح پیر نیا را ارائه نمود و در این زمینه افزود: خوشبختانه در سفر به کیش ضمن صجبت با سرمایه گزار از نزدیک با طرح های اجرا شده توسط این سرمایه گزار در کیش آشنا شدیم که خوشبختانه طرح های ارائه شده توسط این سرمایه گزار عالی و تحویل به موقع پروژه بوده است.

وی در ادامه افزود: طرح و قرارداد کار با سرمایه گزار آماده است و برای تصویب به شورای اسلامی شهر فرستاده خواهد شد تا انشاالله بعد از تصویب  شورای اسلامی شهر یزد به سرمایه گزار رارئه شود تا سرمایه گزار کار خود را برای اجرای پروژه پیرنیا آغاز کند.

همچنین در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از آقای حمید رضا شقازی از کارکنان بازنشسته شورای سالامی شهر یزد ،نامه های ارجائی به شورا مورد بحث ویررسی قرار گرفت.

 

بخش نظردهی بسته شده است..