۲۵ مرکز طرح غنی سازی اوقات فراغت در ابرکوه

no-thumbs

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش ابرکوه از راه اندازی 25 مرکز تابستانی برای اجرای برنامه های ویژه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزˈ'احمد فلاح زاده'  در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : این مراکز شامل مدرسه قرآنی ، ورزشی ، علمی ، کانون های فرهنگی تربیتی و پژوهشرای دانش آموزی است که در تابستان فعالیت دارند.

وی بابیان اینکه در این مراکز بیش از دو هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی شرکت دارند اظهار کرد : در این مراکز تابستانی بیش از ۱۳۰ کلاس قرآنی، فعالیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی تربیتی و ورزشی دایر شده است.

این مسوول اضافه کرد : در این کلاسها برنامه های ویژه آموزشی ، علمی ، تفریحی ، رشته مهارتی و آموزشی از جمله قرآن و احکام ، آموزش ورزش ، آموزش کامپیوتر ، خط نقاشی ، خیاطی، فوتبال، شنا، نجوم، تقویتی ریاضی و زبان خارجی، خوشنویسی برای دانش آموزان برگزار می شود.

فلاح زاده از اعزام دانش آموزان به اردوهای زیارتی فرهنگی مشهد خبر داد و افزود : درپایان کلاسهای تابستانی بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برتربه مشهد مقدس اعزام می شوند.معاون پرورشی ابرکوه همچنین تصریح کرد : بیش از ۳۵ نفر از دانش آموزان برای شرکت در مسابقات رباتیک کشوری نهم مرداد به تهران اعزام می شوند.

شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری غرب یزد واقع شده است

 

بخش نظردهی بسته شده است..