همکاری هزار نیروی مردمی با ستادهای نمازجمعه یزد

no-thumbs

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: افزون بر یک هزار نیروی مردمی اعم از خواهران و برادران در طول سال بصورت افتخاری با ستادهای نمازجمعه یزد و مناطق تابعه این استان همکاری دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحجت الاسلام رضا شریفی  به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون در ۲۵ محل در سطح استان یزد همه هفته نمازهای عبادی سیاسی جمعه اقامه می شود .

وی اضافه کرد: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین های هفتگی اعضای ستادهای نماز جمعه در بخش های مختلف و بصورت منظم و مستمر فعالیت دارند .

این مسوول اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان یزد در نمازهای جمعه زیر پوشش خوب است و شاهد مشارکت و همراهی نسل جوان در این مراسم ها هستیم .

شریفی گفت: برخی از مناطق استان یزد خواستار صدور مجوز برای اقامه نمازجمعه هستند که درخواست های آنها برای بررسی و اقدام به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ارسال شده است .

وی با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ مبنی بر اقامه نمازجمعه در جمهوری اسلامی به اهمیت این فرمان و نقش این آیین اشاره کرد .

این مسوول خاطر نشان کرد: برگزاری نمازهای جمعه را باید از مهمترین ثمرات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد .

بخش نظردهی بسته شده است..