اجرای طرح نشاط امید در ۱۰ شهرستان استان یزد

no-thumbs

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نشاط امید در ۱۰ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: طرح نشاط امید در ۱۰ شهرستان و سه مرکز عقدا، نیر و زارچ در حال اجراست.

وی ادامه داد: فعال کردن کلیه امکانات، استفاده حداکثری از امکانات موجود هلال احمر برای فرهنگ سازی اوقات فراغت، جذب جوانان و نوجوانان و آموزش دوره های مهارتی کمک های اولیه و رشد و تعمیق باورهای دینی و اخلاقی جوانان از اهداف برگزاری این طرح است.

صدیقی با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی افزود: برگزاری اردوهای شهرستانی، درون استانی و کشوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و امدادی، برگزاری مسابقات رفاقت مهر با هدف ارتقا توان امدادی و جسمانی اعضا جوانان همچنین آشنایی هر چه بیشتر جوانان با کلام وحی از دیگر برنامه های این جمعیت است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد:وی ادامه داد: برگزاری کاروان ‌های نیکوکاری با رویکرد اجتماع ‌محور جهت توانمندسازی کانون ‌های روستایی از طریق کانون‌ های دانشجویی، مشارکت اعضا در اجرای طرح آگاه‌ سازی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سفرهای تابستانی، اجرای فعالیت‌ های بشر دوستانه و عام ‌المنفعه از قبیل اهدای خون در ماه مبارک رمضان، ترویج فرهنگ اهدای عضو و اجرای طرح حیات دوباره در پایگاه‌ ها را از برنامه‌ های این طرح اعلام کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس‌ های آموزش قرآن، طرح مجازی مفاهیم قرآن از طریق لوح فشرده و پیامک و برگزاری جلسات هیات حضرت علی اکبر(ع) از برنامه‌ های فرهنگی و مذهبی این جمعیت است.

وی افزود: با توجه به راه‌ اندازی کانون جهت‌ یابی و نجوم جوانان هلال احمر استان، برنامه‌ های آموزشی نجوم در خانه جوان هلال احمر، برگزاری کارگاه و همایش نجومی و رصد در رویدادهای خاص و  برگزاری اردوهای رصدی و جهت یابی و برگزاری مسابقات از دیگر برنامه های این جمعیت است.

صدیقی اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت جوانان هلال احمر استان در دو گروه سنی، دانش آموزی ۷ تا ۱۸ سال و ۱۸ تا ۲۹ سال در قالب چهار کانون دانشجویی، جوانان، طلاب و روستایی در حال اجراست.

بخش نظردهی بسته شده است..