ارسال ۱۵۵ اثر تجسمی از یزد به جشنواره حوزه هنری

no-thumbs

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد با اعلام این خبر گفت: هنرمندان تجسمی مرتبط با حوزه هنری استان یزد امسال با 155 اثر حضور پررنگ تری در چهارمین جشنواره تولیدات دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزحسین دشتی اردکانی با بیان این که این آثار نسبت به ۱۱۰ اثر ارسالی دوره سوم از رشد ۴۰ درصدی برخوردار است، افزود: هر چند در دوره قبل رتبه نخست بخش نقاشی به یزد اختصاص یافت اما در این دوره نیز امیدواریم هنرمندان یزدی خوش درخشیده و افتخار آفرین شوند.
وی افزود: این آثار از میان آثار برتر رشته های نقاشی، طراحی، خوشنویسی، عکاسی، کاریکاتور، نگارگری، گرافیک، تصویرسازی و حجم انتخاب و ضمن ثبت در سامانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری یزد با بیان این که تصویرسازی با پنج مجموعه شامل ۲۶ اثر در صدر آثار ارسالی قرار دارد، افزود: هنرمندان رشته های نقاشی، طراحی و عکاسی نیز هر کدام با ۲۰ اثر، خوشنویسی با ۱۸ اثر(نستعلیق، شکسته نستعلیق و گرایش های نوین)، نگارگری شامل ۱۵ اثر (تذهیب، تشعیر، گل و مرغ و نگارگری)، کاریکاتور: ۱۲ اثر، تایپوگرافی و پوستر هر کدام با ۱۰ اثر، حجم با سه اثر و نقاشی خط با یک اثر در این رویداد هنری حضور دارند.

بخش نظردهی بسته شده است..