برگزاری آزمون جامع گردشگری در استان یزد

no-thumbs

این آزمون با شرکت 134 دانش‌آموخته از آموزشگاه‌های گردشگری زیر پوشش این اداره‌کل در دو رشته مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی با نظارت مستقیم میراث فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در خصوص این آزمون گفت: در این دور از برگزاری آزمون جامع هماهنگ راهنمایان گردشگری استان، تعداد یکصد و یازده نفر در رشته راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و تعداد بیست و چهار نفر در رشته مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی شرکت نمودند.

مهندس شرافت عنوان نمود: این دانش آموختگان پس از گذراندن دوره های آموزشی که به ترتیب برای رشته های فوق ۴۸۳ و ۳۲۱ ساعت در نظر گرفته شده است مجوز شرکت در این آزمون را کسب نموده اند.

در ادامه مهندس شرافت اضافه نمود: هدف از برگزاری این آزمون افزایش سطح علمی و آموزشی فعالان حوزه گردشگری استان می باشد و یکی از عوامل مؤثر در توسعه صنعت گردشگری، استفاده از نیروهای علمی و متخصص و ارائه آموزش‌های تخصصی است.

مهندس شرافت تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از قبولی و دریافت گواهینامه مربوطه از این اداره مجوز فعالیت در حوزه‌های تخصصی گردشگری را کسب خواهند نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..