۵ سامانه BTS تلفن همراه در یزد راه‌اندازی شد

no-thumbs

معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات استان یزد از راه‌اندازی ۵ سامانه BTS تلفن همراه در شهر یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزباقر حیدری با اشاره به تلاش مخابرات کل استان یزد برای توسعه خدمات زیربنایی تلفن همراه در یزد، اظهار داشت: در راستای تقویت و افزایش ظرفیت ترافیکی تلفن همراه،  5 سامانه BTS  جدید در یزد راه‌اندازی شد.

وی در ارتباط با این سامانه‌ها و نوع فعالیت و هزینه آن، خاطرنشان کرد: این ۵ سامانه با باند ۱۸۰۰ در نقاط مختلف شهر یزد با سرمایه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه مخابرات استان یزد با نصب این ۵ سامانه BTS، از این به بعد خدمات بهتری به مشترکان تلفن همراه ارائه می‌کند، افزود: این سامانه‌ها با نام‌های خاتم، آخوندی، فلسطین، آرمان و شهید مدنی در یزد فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات استان یزد در ارتباط با محل فعالیت این سامانه‌ها، گفت: سامانه خاتم در محدوده انتهایی بلوار پاسداران نصب شده است.

حیدری تصریح کرد: سامانه آخوندی در نواحی بلوار دانشجو فعالیت می کند و سامانه فلسطین هم به محدوده بلوار فلسطین یزد اختصاص پیدا کرده است.

وی گفت: سامانه‌های آرمان و شهید مدنی هم به ترتیب محدوده‌های انتهای امامشهر انتهای بلوار رسالت و محدوده انتهای خیابان سیدگلسرخ و خیابان شهید مدنی را پوشش می‌دهد.

بخش نظردهی بسته شده است..