مسابقات قرآن ویژه کارکنان جهاد کشاورزی در یزد

no-thumbs

مسئول دارالقرآن سازمان جهادکشاورزی استان یزد از برگزاری بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان‌، فرزندان و همسران کارکنان جهاد کشاورزی یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسید عابدین نورالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، اظهار کرد: مرحله شهرستانی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان‌، فرزندان و همسران پرسنل جهاد کشاورزی چهارم و پنجم مردادماه در یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت‌، حفظ  شامل یک جزء، پنج جزء، ده جزء، بیست جزء و حفظ کل، تفسیر نمونه و اذان برگزار خواهد شد.‌ این مسابقات در سطح ادارات تابع جهاد کشاورزی شامل دامپزشکی، منابع طیبعی‌، سازمان تعاون روستایی و دیگر ادارات تابعه برگزار می‌شود.

مسئول دارالقران کریم سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: مرحله استانی این مسابقات ۱۴ و ۱۵ مردادماه با حضور منتخبین مرحله شهرستانی در شهرستان بافق برگزار خواهد شد.‌ برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری که در شهریورماه سال جاری در قم برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

نورالدینی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت کنند، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ در رشته‌های تفسیر و حفظ قرآن کریم در بین کارکنان برشمرد.

بخش نظردهی بسته شده است..