جلسه شورای اداری بافق تشکیل شد

no-thumbs

جلسه شورای اداری بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و مدیران ادارات و دسنگاههای اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز امام جمعه بافق در این نشست با قدردانی از زحمات و تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران وحدت و همدلی را زمینه پیشبرد اهداف و پیشرفت در جامعه دانست و اظهارداشت: مسئولان باید با وفاق و همدلی و عمل به دستورات و منویات مقام معظم رهبری و با تحقق شعار امسال بتوانند در راستای حل مشکلات بیش از پیش گام بر دارند.

 

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی درست و دقیق از سوی رسانه های شهرستان تاکید کرد و گفت: نشریات و سایت های خبری شهرستان مباحث و موضوعات را سلیقه ای انتشار ندهند و موضوعات و اخبار را همانگونه که مطرح می شود منعکس کنند.

 

 

فرماندار بافق در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مذاکرات اخیر با گروه ۱+۵ اظهارداشت: موفقیت تیم مذاکره کننده در مذاکرات وین بار دیگر پشتکار و غیرت فرزندان دلیر، شجاع و مدبر ایران را نشان داد و برگ زرین دیگری در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به ثبت رسانید.

 

سید مهدی طلایی مقدم در ادامه به ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های عمرانی و توسعه ای شهرستان پرداخت و گفت: پیگیری تکمیل قطعه سوم بزرگراه یزد – بافق، کلنگ زنی بیمارستان ۹۶ تختخوابی ، احداث صنایع جوار معدنی و جوار فولادی ، احداث پلی کلینیک تامین اجتماعی و گاز رسانی به شهرستان از جمله مواردی است که در راس کارهای فرمانداری و ادارات مربوطه قرار گرفته است.

 

وی در بخش از سخنان خود به پروژه پلی کلینیک تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت : ساختمان پلی کلینیک در مرداد سال گذشته توسط وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به زمین زده شد که با پیگیری و تلاش بی وقفه امیدواریم زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد.

 

 

طلایی مقدم با اشاره به ۴۳ کیلومتر پایانی بزرگراه یزد – بافق گفت: زیر سازی و ابنیه ۴۳ کیلومتر باقی مانده بصورت پیمانی و توسط سه شرکت یزد کویر – راهسازی ایران- حامی کویر در دست اجرا است که حدود ۸۰ درصد زیر سازی تکمیل شده است.

 

فرماندار بافق با اشاره به پیگیری های بعمل آمده در خصوص برگزاری مناقصه آسفالت بزرگراه یزد – بافق و مسیر فعلی گفت : مناقصه روسازی و آسفالت ۴۳ کیلومتر باقی مانده از مسیر بزرگراه یزد – بافق منتشر شده و مناقصه ی روسازی و آسفالت ۳۰ کیلومتر از مسیر موجود توسط سازمان همیاری های شهرداری های استان یزد قرار داد بسته شد.

 

در ادامه مدیران ادارات گاز ، شبکه بهداشت و درمان ، اورژانس ۱۱۵، آموزش و پرورش و شهرداری به ارائه گزارش عملکرد و فعالیتهای خود در سال جاری پرداختند.

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..