دلواپسی سیدحمید روحانی درمهریز

no-thumbs

رییس بنیاد تاریخ پژوهی انقلاب اسلامی گفت: گفتمان امام و رهبری و اهداف و آرمان های درست نظام باید بنحو شایسته به مردم و بخصوص نسل جوان منتقل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از ایرنا سید حمید روحانی  در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان مهریز یزد افزود: از اهداف کنونی دشمنان تضعیف گفتمان های حقیقی انقلاب اسلامی در میان مردم و جوانان است.

وی اضافه کرد: بر خادمان و دلسوزان این کشور و انقلاب اسلامی که با جدیت در راستای گسترش اهداف و آرمان انقلاب اسلامی و بخصوص وصایای امام راحل (ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری بکوشند.

روحانی گفت: بررسی خط حقیقی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) و جلوگیری از تحریف آن طبق توصیه های مقام معظم رهبری یک تکلیف است .

وی افزود: راه عزت و اقتدار و سربلندی این ملت و کشور قطعا در همان مسیر روشنی است که امام راحل (ره) پیش روی ما گذاشته اند و امروز مقام معظم رهبری آن را ادامه می دهند.

این مسوول تصریح کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ فداکاری و شهادت در راه خدا سدی در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان است و باید همواره به آن عنایت داشت.

روحانی در خصوص توافق نامه هسته ای اظهار داشت: امیدواریم این توافقنامه برای کشور و ملت دارای ثمرات مفید و راهگشایی در بر داشته باشد .

وی گفت: ملت ایران با روحیه جهاد و شهادت تمامی فشارها و تحریم ها تحمل و اهداف مقدس و نورانی خود را ادامه داده و قطعا دشمنان نمی توانند ما را تسلیم خود کنند.

در پایان این همایش که در سالن شهدای هلال احمر مهریز برگزار شد به سوالات ناظرین پاسخ داده شد.

بخش نظردهی بسته شده است..