۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بافق کشف شد

no-thumbs

فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران آگاهی شهرستان بافق یک دستگاه تانکر نفتکش را با ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ فرهاد بیگلری اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه تانکر خاور نفتکش، مقدار ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خارج از شبکه شرکت نفت را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده گازوئیل‌ها را در یک مخزن در نزدیکی شهر، دپو کرده بود.

بیگلری با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شده، تصریح کرد: گازوئیل‌های کشف شده در انبار شرکت نفت تخلیه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: مبارزه قاچاق سوخت با توجه به تاثیر سوخت در اقتصاد کشور، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این پدیده می تواند تاثیرهای مخرب زیادی بر اقتصاد کشور وارد کند.

وی با تاکید بر اینکه برخی افراد برای سودجویی خود اقتصاد کشور و دیگر هموطنان خود را به خطر می‌اندازند، گفت: نیروی انتظامی برای جلوگیری از این پدیده شوم، تمام توان خود را به کار می‌بندد که در این راستا، همکاری مردم با ناجا می‌تواند موفقیت در مبارزه با قاچاق را به مراتب بیشتر کند.

بخش نظردهی بسته شده است..