کاروان زائران پیاده امام رضا(ع) در بهاباد + تصاویر

no-thumbs

کاروان زائران پیاده امام علی بن موسی‌الرضا(ع) که از بافق به سمت مشهد در حال حرکت هستند، به بهاباد رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل ازتسنیم ، کاروان زیارتی پیاده بسیجیان محبان‌الرضا(ع) شهرستان بافق،  در میان استقبال پرشور مردم بهاباد، وارد این شهرستان شد و با حضور در مرقد آخوند ملاعبدالله بهابادی، به اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت دعای کمیل پرداختند.

این کاروان مسیر ۱۱۱۸ کیلومتری بافق تا مشهد را در مدت سی‌ روز پیاده طی می‌کند و در این مسیر، از شهرستان‌های بهاباد، طبس، فردوس، گناباد و تربت‌حیدریه عبور می‌کنند.

کوچکترین عضو این کاروان ۱۲۰ نفره، نوجوان ۱۳ ساله و مسن‌ترین عضو کاروان هم فردی ۷۰ ساله است، اعضای این کاروان از شهرستان‌های بافق، بهاباد، یزد، مهریز و اصفهان هستند.

اولین سفر کاروان زیارتی پیاده بافق در شهریور ۱۳۷۲ متشکل از ۳۶ نفر از عاشقان و شیفتگان حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) برای اولین بار در کشور رقم خورد.

این کاروان مسیر خود را از شهرستان بهاباد و روستاهای درب هنز، احمدآباد، کریم‌آباد، علی‌آباد، رحیم‌آباد، خیرآباد و ده‌نو ملااسماعیل تا معدن چادرملو و سپس به طرف ساغند و طبس ادامه داده تا به مشهد مقدس برسند.

این کاروان صبح امروز و پس از قرائت دعای ندبه که با حضور پرشور مردم بهاباد برگزار شد، مسیر خود را به سمت مشهد مقدس ادامه دادند.

انتهای پیام/

بخش نظردهی بسته شده است..