نامگذاری میدانی به نام «نخبگان دانش آموز»دریزد

no-thumbs

درپی موفقیت های پی درپی دانش آموزان استان در عرصه های مختلف علمی، آموزشی و تربیتی مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد پیشنهاد کرد یکی از میادین شهر به نام میدان نخبگان دانش آموز نامگذاری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزاحمد شیرزاد در این پیشنهاد با یادآوری  ضرورت ثبت و ماندگاری این موفقیت ها خطاب به رئیس  شورای اسلامی شهریزد آورده است ثبت و ماندگاری این موفقیت ها علاوه بر فراهم آوردن زمینه انتقال به نسل های بعدی موجب تشویق و ترغیب سایر جوانان برای تلاش در عرصه های مختلف خواهد شد .

وی بر انعکاس تصاویر و موفقیت های دانش آموزان وجوانان یزدی در سازه های این میدان تاکید و خواسته است زمینه معرفی افتخار آفرینان استان درزمینه های مختلف علمی ، آموزشی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و…دراین میدان فراهم شود .

گفتنی است استان یزد ۲۱ سال متوالی صدر نشین کنکور سراسری است ودانش آموزان استان علاوه بر این صدرنشینی درسایر عرصه های آموزشی و پرورشی از جمله المپیاد های علمی ، جشنواره جوان خوارزمی ، جشنواره اختراعات وابتکارات ، مسابقات نادکاپ شریف ، مسابقات قرآنی ، فرهنگی وهنری و… حائز مدال ها ومقام های برتر کشوری وبین المللی هستند وافتخارات بیشماری را برای استان به ارمغان آورده اند

بخش نظردهی بسته شده است..