گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان خاتم

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در مراسم کلنگ زنی شروع عملیات گازرسانی به روستای فتح آباد شهرستان خاتم گفت: در سالی که رهبر معظم سال همدلی و همزبانی نامیده اند شرکت گاز استان یزد یک حرکت پرشتاب را در راه گازرسانی شروع کرده است و آن گازرسانی به دورترین نقاط روستایی استان می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمنوچهر فلاح افزود: پروژه گازرسانی به ۱۱ روستای شهرستان خاتم با اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد ریال ، ۲۹ کیلومتر لوله گذاری و نصب ۳۵۰ علمک آغاز شده که در آغاز نیمه دوم امسال نیز عملیات گازرسانی به دهستان چاهک را آغاز خواهیم گرفت.

وی افزود: اتمام عملیات این پروژه یکساله می باشد اما امید داریم با همکاری مردم زودتر از موعد بتوانیم روستاهای این شهرستان را از نعمت گاز بهره مند کنیم.

وی با مهم دانستن بحث گازرسانی و ضمن تشکر از حمایتهای و پیگیری های بی دریغ فرماندار خاتم اظهار داشت: پروژه های گاز رسانی حمایت همه مردم را می طلبد و همچنین تعامل و سرزدن به پیمانکار نیز که موجب دلگرمی او شود از اهمیت برخوردار است.

وی بیان کرد: شرکت گاز استان یزد از نظر گازرسانی به گلخانه ها مقام دوم را در کشور داراست و از نظر گازرسانی به بخش صنعت نیز در مقام چهارم کشوری می باشد.

منوچهر فلاح عنوان عنوان کرد: در شهرستان خاتم نیز باید توجه به بحث گاز و گازرسانی به گلخانه ها بیشتر شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: در بحث توسعه نیز مردم این شهرستان باید توجه ویژه به زیرساخت ها انجام دهند و سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری از شهرستان خارج نشوند.

فلاح یادآور شد از ۲۰ شهر استان ۱۸ شهر در حال استفاده از گاز هستند و در مروست شهرستان خاتم نیز فاز یک آن به پایان رسیده و فاز دوم آن نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و همچنین ۱۷۳ روستا نیز در حال استفاده از نعمت گاز می باشند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان خاتم نکاتی جهت ایمنی استفاده از گاز را متذکر شد.

در ابتدای این مراسم نیز فرماندار خاتم با اشاره به پربرکت بودن ماه جاری برای مردم شهرستان خاتم گفت: در این ماه پروژه های مهمی در سطح شهرستان آغاز و به بهره برداری می رسد که ما این را به فال نیک خواهیم گرفت.

محمد زاده رحمانی ضمن اشاره به بهره برداری از جاده تنگ چنار به علی آباد در محور یزد – خاتم در چند روز آینده اظهار داشت: احداث جاده مروست به ابرکوه نیز در مراحل پایانی می باشد و همچنین در روزهای آتی عملیات ساخت جاده کمربندی هرات و روستای چاهک نیز آغاز می شود.

وی بیان کرد: شهرستان خاتم یکی از شهرستان های در حال توسعه استان است و امید داریم که این روند رو به پیشرفت بیشتر شود  تا به زودی به یکی از شهرستان های برخوردار و توسعه یافته تبدیل شویم.

گفتنی است آغاز عملیات گاز رسانی به ۱۱ روستای شهرستان خاتم با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، فرماندار خاتم و جمعی از مسئولین استان یزد و شهرستان خاتم در روستای فتح آباد برگزارشد.

بخش نظردهی بسته شده است..