بازدیدمدیرروابط عمومی استانداری یزدازنشریه منتقددولت

no-thumbs

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به سختی کار رسانه ای به خصوص کار در رسانه های مکتوب گفت: همکاران مطبوعاتی ما در استان پتانسیل های خوبی دارند و انتظار است تا در تحلیل اخبار استان و بیان ابعاد مختلف جریان های خبری، اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز" داود پاک طینت  حضور در دفتر هفته نامه جام یزد با مدیر مسئول این هفته نامه دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با تاکید بر اینکه، رسانه های مکتوب می توانند با بهره گیری از پتانسیل های نهفته در متون مختلف رسانه ای توجه مخاطبان را به خود جلب کنند گفت: از آنجایی که دوره انتشار هر مطبوعه در محتوای آن تاثیر مستقیم دارد، استفاده از مصاحبه های عمقی و گزارش های تخصصی، موجب اقبال عمومی به مطبوعات، به خصوص مطبوعاتِ با دوره انتشار بالاتر از روزانه می شود.
پاک طینت پاسخگویی به نیازهای تحلیلی مردم را یکی از وظایف مهم رسانه های مکتوب دانست و افزود: مطبوعات با دوره انتشار هفته نامه و بالاتر، مخاطبین خاص خود را دارند که این مخاطبین، بیشتر از جستجوی اخبار داغ، به تحلیل و جمع بندی موضوعات هفتگی علاقه دارند و توجه به اصل ارائه تحلیل های قوی و علمی در هفته نامه ها، موجب گسترش سطح نفوذ آنان در جامعه و جذب مخاطببن می گردد.
وی در پایان ضمن تشکر از تلاش های صداقت، مدیر مسئول هفته نامه جام یزد، برای وی و مجموعه همکاران این هفته نامه، آرزوی موفقیت کرد. 
در این جلسه صداقت، مدیر مسئول هفته نامه جام یزد نیز، با اشاره به ماهیت رسانه های مکتوب در مقایسه با رسانه های الکترونیکی و مجازی، از ماندگاری رسانه های مکتوب سخن گفت و افزود: آنچه در مطبوعات درج می گردد در واقع به عنوان یک سند تاریخی باقی می ماند و اصحاب رسانه باید در نوشته های خود کمال دقت را داشته باشند و در همه حال پاسخگویی در مقابل خداوند را مد نظر قرار دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..