نشست هدفمندسازی تعاونی‌های منابع طبیعی یزد ‌

no-thumbs

نشست هم‌اندیشی برای بررسی پتانسیل‌های موجود در تعاونی‌های منابع طبیعی و چگونگی به اجرا درآوردن آنها با حضور نمایندگانی از منابع طبیعی، میراث فرهنگی، جهادکشاورزی و همچنین شرکت تعاونی منابع طبیعی ماهدشت دربید در فرمانداری یزد برگزار شد‌.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز "محمود شاکری شمسی" فرماندار یزد در این نشست با بیان این که تاکید دولت بر استفاده از توانمندی‌های مردم محلی است، گفت: این مشارکت‌ها باید کامل باشد.

 

وی گفت: باید مشارکت از ابتدای تشکیل شرکت‌ها، همراه با آگاه‌سازی و آموزش جوامع محلی و انجام فعالیت‌های مطابق و برگرفته از نیازهای مردم باشد، چرا که اگر مردم، ایده و کار را از خود بدانند، قطعاً در حفاظت از آن جدیت به عمل می‌آورند.

 

شاکری شمسی با اعلام آمادگی فرمانداری جهت همکاری در این حوزه، خواستار بررسی زمینه‌ی فعالیت‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری‌ها شد.

 

"محمد رضا آخوندی" رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان یزد هم با تشریح نحوه تشکیل صندوق توسعه منابع طبیعی، اعلام کرد: توسعه و حمایت از شرکت‌ها‌ی تعاونی با توجه به سطح وسیع عرصه‌ای منابع طبیعی شهرستان، لازمه حفاظت از منابع ملی است.

 

وی افزود: در این رابطه پتانسیل‌های خاصی وجود دارد که با تشکیل صندوق‌های توسعه منابع طبیعی به تامین منابع مالی مجریان، یاری رسانده می‌شود.

بخش نظردهی بسته شده است..