ایجاد کارشناسی ارشدمدیریت محیط زیست در یزد

no-thumbs

اعضای شورای دانشگاه با راه‌اندازی رشته برنامه‌‌ریزی، مدیریت و آموزش محیط زیست در مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی موافقت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزدر این نشست درباره نحوه بودجه‌بندی تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی، سیاست تمرکززدایی و مدل توزیع اعتبار دانشکده‌ها در سال‌جاری بحث و تبادل نظر شد.

تأکید بر ارتقای کیفیت فعالیت‌های علمی و آموزشی از طریق جذب دانش‌آموزان نخبه و رتبه‌های برتر کنکور بر اساس مفاد آیین‌نامه مصوب استعدادهای درخشان، تبلیغات مناسب و بازنگری در رشته‌های تحصیلی دانشگاه بر اساس نیاز‌های جامعه از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

در ادامه موضوعاتی نظیر احیای مجدد ستاد رفاهی در معاونت اداری و مالی، انجام تعمیرات ضروری در خوابگاه‌ها با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی، نحوه استفاده از مرخصی تابستان و لزوم اعلام بموقع موارد سرقتی از سوی مسؤولان ذی‌ربط به اطلاع اعضا رسید.

در این نشست برخی از مفاد آیین‌نامه‌ استفاده از نیروهای حق‌التدریس و ترفیع آنان که کار تدوین آن در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی انجام گرفته، مطرح شد.

همچنین جزییات اجرایی تشکیل پردیس‌ها در دانشگاه طبق مصوبه هیأت امنا و آیین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی نیز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در پایان این جلسه، با اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر حسین ابویی در مدت تصدی ریاست دانشکده علوم انسانی قدردانی شد و اعضای شورا برای دکتر بمانعلی دهقان منگابادی در این سمت آرزوی موفقیت کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..