فرمانداریزد: از آراء صیانت میکنیم

no-thumbs

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در شورای اداری شهرستان یزد که ظهر امروز و بمناسبت معارفه معاون فرماندار یزد برگزار شد، گفت: توافق هسته ای منجر به تقویت جایگاه حاکمیت و نظام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزمحمد علی طالبی در این مراسم به حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و افزود: حمایت های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب از دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته ای بزرگترین سرمایه برای موفقیت مذاکرات بود.


وی افزود: در سایه این حمایت ها، امروز همه ارکان نظام از مذاکرات هسته ای به عنوان یک موفقیت ارزشمند یاد می کنند و این توافقات تجلی یکی از بهترین همکاریها و تعامل ها بین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.


این مقام مسئول افزود: این توافقات از یک بعد دیگر نیز قابل بررسی است و آن اینکه این مذاکرات شایستگی و لیاقت دولت تدبیر و امید را برای حفظ و حراست از حقوق و منافع ملت و نظام را به جامعه بین الملل نشان داد.
طالبی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم با اتکاء به آرای مردم نشان داد که این دولت راهکارهای بهتر و موثرتری برای پیگیری مطالبات ملت ایران دارد.


بازگشت اعتماد جامعه جهانی به ایران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد عنوان کرد: دستاورد مهم دیگر توافقات هسته ای بازگشت اعتماد جامعه جهانی به جمهوری اسلامی ایران بود زیرا کشورهای قدرتمند جهان با غول های رسانه ای که در اختیار داشته و دارند افکار عمومی را مدیریت می کردند که ایران به دنبال سلاح هسته ای است اما توافق نشان داد که جامعه جهانی به ایران اعتماد دارد.


طالبی اظهار امیدواری کرد: با شرایط به وجود آمده و رفع تحریم ها در آینده، اقتصاد کشور رونق گیرد، شرایط زندگی مردم بهتر از گذشته شود و بستر مناسب برای تقویت همدلی و وفاق بین دولت و ملت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " دولت و ملت، همدلی و همزبانی " نام گذاری شده، فراهم شود.


برگزاری انتخابات سالم و رقابتی اولویت اول مسئولین استان


رئیس ستاد انتخابات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در سالجاری دو انتخابات مهم پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم و باید زمینه ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.
محمد علی طالبی به تاکید مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رای مردم اشاره و عنوان کرد: امانت داری مردم، اعتماد بخشی به جامعه برای حضور در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم و رقابتی از جمله اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید و وزارت کشور در برگزاری این دوره از انتخابات است.


به کار گیری تدبیر در همه امور


حجت الاسلام رحمانی مسئول دفتر امام جمعه یزد در این جلسه با اشاره به اینکه تدبیر که از شعارهای دولت یازدهم است ریشه قرآنی و روایی دارد، اظهار داشت: باید سعۀ صدر، تلاش، استقامت و تدبیر را در همه امور زندگی و از جمله در مسئولیت هایی که بر عهده ماست سرلوحۀ کارهای خود قرار دهیم که یکی از عوامل ترقی هر انسانی سعۀ صدر و تدبیر در امور است.


حفظ بی طرفی کامل عوامل اجرایی در انتخابات


فرماندار یزد در این جلسه با اشاره به مهم و سرنوشت ساز بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سالجاری گفت: هدف فرمانداری یزد برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی است و عوامل اجرایی در انتخابات باید ضمن حفظ بی طرفی کامل خود از آرا مردم به نحوه شایسته صیانت نمایند.


محمود شاکری شمسی در بخش دیگری از سخنان خود توافق هسته ای را یک پیروزی بین المللی برای نظام و ملت ایران دانست و اظهار داشت: حمایتهای مقام معظم رهبری، تدبیر دولت یازدهم و ریاست محترم جمهور و استقامت، ایستادگی و سعۀ صدر مردم ایران از مهمترین عوامل پیروزی تیم مداکزه کننده هسته ای است.


در این جلسه که باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مشاور استاندار در امور روحانیون و رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری ، فرماندار یزد، میرحسینی و آراسته مشاوران فرماندار، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان یزد همراه بود، با اهدای لوح تقدیر از تلاش های مصطفی سالاری در مسئولیت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری یزد تجلیل و محمد علی جعفری بعنوان معاون جدید این فرمانداری معرفی شد.خبرانلاین

بخش نظردهی بسته شده است..