رازگشایی ۴۰ فقره سرقت از منازل نیمه ساز یزد

no-thumbs

با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ چمران شهرستان یزد، سارق حرفه ای منازل نیمه ساز دستگیر و در بازجویی های پلیسی به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزفرمانده انتظامی شهرستان یزد اظهارداشت: چندی پیش بود که تعدادی از شهروندان با مراجعه به واحدهای پلیسی اعلام کردند از منازل نیمه سازشان سرقت شده است که به همین منظور تیمی از افسران با تجربه کلانتری ۱۱ چمران، مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

 سرهنگ "یوسف سپهوند" افزود: تحقیقات ماموران به صورت محسوس و نامحسوس ادامه داشت تا اینکه متوجه شدند یکی از مجرمان سابقه دار که به جرم سرقت در سال ۹۱ به زندان فرستاده شده بود به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی ضمن اشاره به انجام هماهنگی قضایی تصریح کرد: ماموران پلیس، تمامی فعالیت های متهم را تحت نظر گرفتند تا اینکه تبهکار حرفه ای زمانیکه که قصد سرقت از یک منزل نیمه ساز را داشت دستگیر شد.

سپهوند خاطر نشان ساخت : با انتقال متهم به اداره پلیس، وی تحت بازجویی قرار گرفت و در نهایت به ۴۰ فقره سرقت از منازل نیمه ساز شهر یزد اعتراف کرد.

متهم در بازجویی های خود به افسر تحقیق گفت: "من از خانه های نیمه ساز سرقت می کردم و اموال مسروقه را با خودروهای پیکان وانت و سواری ۴۰۵ دو نفر از دوستانم به سه نقطه از شهر می بردیم و مخفی می کردیم تا کسی به ما مشکوک نشود".

وی افزود: با دستگیری دو تن دیگر از همدستان این متهم و در بازرسی از مخفیگاهشان، تعداد بسیار زیادی از اموال مسروقه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند از شهروندان خواست توجه بیشتری به نکات ایمنی منازل در حال ساخت داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..