موفقیت ۷۰ درصدی خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی یزد

no-thumbs

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خواستار تعامل بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برای ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به شهروندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزسرهنگ "کاظم کفاش‌پناه" در دیدار با حجت‎‎الاسلام "عباس زارع" رییس شورای اسلامی شهر یزد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این یگان در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان به مردم، افزود: خوشبختانه در ارائه مشاوره، ۷۰ درصد موفقیت را کسب و با استقبال مواجه شده‏‎ایم.

وی با اشاره به قدیمی بودن ساختمان مرکز مشاوره، خواستار واگذاری خانه یا مدرسه‌‌ای مناسب توسط آموزش و پرورش استان برای این امور شد.

کفاش‌پناه همچنین خواستار تعامل بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با این معاونت شد و افزود: در زمینه ارائه اطلاعات مشاوره‌ای می‌توان با نصب بنر در سطح شهر مردم را نسبت به ارائه این خدمات رایگان مطلع کرد.

حجت الاسلام "عباس زارع" رییس شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با تبریک به فرماندهی انتظامی استان به دلیل کشف بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر در ایستگاه شهید مدنی، اظهار کرد: کارکنان نیروی انتظامی از زحمت‌کشان این جامعه هستند که مایه امنیت و آسایش مردم را فراهم می‌کنند که این آسایش و رفاه به خوبی توسط مردم احساس می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما امروز از هر جهت مدیون و قدردان زحمات و جان فشانی‌های عوامل انتظامی هستیم و مایه افتخار است که امروز یک نیروی انتظامی مقتدر و انقلابی در کشور در حال خدمت به مردم است.

زارع در پایان گفت: در زمینه همکاری شورای اسلامی شهر یزد با فرماندهی انتظامی استان می‌تواند تعامل‌های خوب و سازنده انجام پذیرد و این مستلزم آن است که فرماندهی انتظامی طرح‌هایی را که می‌تواند برای شهروندان مفید باشد به شورای اسلامی شهر یزد ارائه دهد تا در کمیسیون‌ها و صحن علنی شورا مورد بررسی قرار بگیرد و بعد از تصویب به اجرا در آید.

بخش نظردهی بسته شده است..