رمز موفقیت دانش آموزان یزدی در کنکورچیست؟

no-thumbs

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت : پایبندی به مسائل دینی از رموز مهم موفقیت دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری و مسابقات علمی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزبه نقل از ایرنا ، احمد شیرزاد پدر آیین تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و علمی مهریز افزود : روحیه تدین و توجه به معنویات توسط دانش آموزان نقش مهمی در کسب رتبه های مهم و توفیق آنان دارد .

وی اظهار کرد : پیگیری مسائل علمی و آموزشی و فرهنگی دانش آموزان توسط خانواده های آنها در کنار سخت کوشی دست اندرکاران تعلیم و ترییت و تلاش مضاعف دبیران و همکاری کادر آموزشی را باید از دیگر عوامل مهم این توفیق ها برشمرد .

مدیر کل آموزش و پرورش یزد ضمن تبریک موفقیت دوباره دانش آموزان این استان در کنکور سراسری سالجاری از تمامی کسانی که در این توفیق ها نقش داشته اند قدردانی کرد .

شیرزاد به اهمیت فعالیت های فرهنگی و دینی در کنار توجه به مسائل علمی و آموزشی اشاره و از مشارکت خیرین در تجلیل از دانش آموزان برتر مسابقات مختلف تشکر و اظهار کرد : ظرفیت های خوبی در بین فرهنگیان و دانش آموزان استان یزد وجود دارد که باید از آنها برای رسیدن به قله های موفقیت و کسب افتخار در سطح کشور بهره گرفت .

در این مراسم با با لوح از حدود ۲۰۰ دانش آموز نخبه و برتر مهریز در مسابقات علمی و فرهنگی و هنری قدردانی شد .

مهریز با ۵۰ هزار نفر جمعیت دارای هشت هزار دانش آموز و ۱۰۰ مدرسه است.

بخش نظردهی بسته شده است..