یزد قهرمان مسابقات آکروژیم ایران شد

رقابت های قهرمانی کشور آکروژیم با برتری تیم یزد به پایان رسید. مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور آکروباتیک ژیمناستیک با برتری تیم های یزد، اصفهان و آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز ورزشکاران تیم استان یزد را بهزاد طالعی، محمدعلی اکبریان، علی صادقیان، محمدامین آخوندزاده، مجتبی صادقی و مهدی دهقان تشکیل داده بودند که در مجموع تیمی در جایگاه نخست ایستاده و امتیاز ۱۲۱/۵ را کسب کردند.

استان اصفهان نیز متشکل از دانیال فروغی، احسان خردمندنژاد، مهیار مصفی، جواد کاظمی، رئوف داری ساری و امیرحسین سردشت بود که در مجموع تیمی ۱۲۰/۵ امتیاز را به دست آورد و در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین تیم استان آذربیجان غربی که تشکیل شده بود از ساسان عباسی، احد محمدی، بهنام لطفی، سینا گنجی، سینا محمدیان و محمد عبدالله موسی توانست با کسب امتیاز ۱۱۴/۳ مقام سوم مجموع تیمی را از آن خود کند.

در مجموع گروه های دو نفره نیز استان یزد با امتیاز ۶۱/۲ مقام اول، اصفهان با امتیاز ۵۹/۶ دوم و تیم های آذربایجان شرقی و فارس با امتیاز ۵۷/۲  جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

همچنین در مجموع گروه های ۴ نفره استان اصفهان با ۶۰/۹ امتیاز توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد و تیم های یزد و سمنان با ۶۰/۳ امتیاز در جایگاه مشترک دوم قرار گرفتند.

بخش نظردهی بسته شده است..