بررسی کم‌آبی در جشنواره فرهنگ یزد

no-thumbs

مدیرکل ارشاد استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های بومی استان یزد در تهران گفت: برگزاری "سمینارهای کم‌آبی و شیوه سرمایه‌گذاری در پروژه آب" در جشنواره فرهنگ یزد ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز به نقل از تسنیم علی غیاثی ندوشن  در نشست کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان یزد با بیان اینکه برگزاری جشنواره فرهنگی یزد در خارج از استان به منظور معرفی مفاخر بومی یزد مهم است، اظهار داشت: المانی شاخص و ثابت برای معرفی هنرمندان و مفاخر استان یزد در خارج از استان طراحی و اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت تأمین منابع مالی جشنواه فرهنگی استان یزد در تهران، استفاده از ظرفیت دانشجویان یزدی ساکن تهران به عنوان کادر اجرایی جشنواره فرهنگی یزد را از جمله اقدامات موثر در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ یزدی در خارج استان دانست.

غیاثی با اشاره به عدم دسترسی آسان برای اقشار مختلف مردم تهران گفت: پارک لاله تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و امکان دسترسی آسان‌تر برای عموم مردم تهران گزینه‌ای مناسب برای برگزاری جشنواره فرهنگی استان یزد در تهران است.

وی توجه به نوع عزاداری یزدی‌ها، جذب سرمایه‌گذاران خصوصی و توجه ویژه به بحث برگزاری سمینارهای کم‌آبی و نوع سرمایه‌گذاری در استان یزد را از جمله ویژگی‌های برگزاری جشنواره فرهنگی استان یزد در تهران عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد هم در این مراسم اظهار داشت: جذب سرمایه‌گذاران خصوصی، تدوین برنامه‌های گسترده فرهنگی و توجه به الگوی فرهنگ اجتماعی و بازاری یزد از جمله اقدامات قابل اجرا و حائز اهمیت در جشنواره فرهنگی استان یزد در تهران است.

فخرالسادات خامسی با اشاره به مناسب بودن هفته دوم اسفند ماه برای برگزاری جشنواره فرهنگ یزد در خارج از استان گفت: معرفی مفاخر و آثار هنری برجسته استان یزد در خارج از استان به ویژه به ناشران لازم و ضروری است.

بخش نظردهی بسته شده است..