بیمارستان مهریز از بهترین‌های کشور

no-thumbs

معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز از لحاظ خدمت‌رسانی نه تنها یکی از بهترین بیمارستان‌های استان بلکه کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوز دکتر "محمدرضا وفایی نسب" در نشست پرسش و پاسخی که به دنبال تصمیم وزارت بهداشت مبنی بر جایگزینی طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد به جای پرداخت کارانه در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی، در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز برگزار شد، ضمن تشریح قوانین و مقررات این طرح، افزود: این طرح دارای محاسن زیادی است، هرچند ممکن است  کاستی‌هایی نیز داشته باشد که درصدد برطرف کردن آن هستیم.

وی در خصوص مزایای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد با اشاره به برقراری عدالت در پرداخت بین رده‌های مختلف کارکنان بیمارستان‌ها، گفت: با اجرای این طرح نحوه دریافت مزایای پرسنل از کارکرد ساعتی به عملکرد پرسنل تغییر می‌یابد.

وفایی نسب با اشاره به این که برای اولین بار،‌ سختی مراقبت از بیمار در هر یک از بخش‌ها مورد توجه قرار گرفته است، گفت: از ویژگی‌های ممتاز این طرح، لحاظ شدن سختی مراقبت در پرداختی کارکنان است، به گونه‌ای که در بخش‌هایی از بیمارستان مانند بخش اورژانس یا ICU که مراقبت‌های دشوار و پیچیده از بیماران انجام می‌شود، دریافتی کارکنان متناسب با آن بیشتر خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان نیز با تحسین از عملکرد بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز، گفت: بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز در امر خدمات‌رسانی یکی از بهترین بیمارستان‌های استان یزد بلکه نیز کشور است.

"سیدرسول محسن زاده" مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز نیز در ابتدا توضیحاتی در مورد این طرح بیان کرد.

گفتنی است؛ بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز اخیراً به عنوان موفق‌ترین بیمارستان کشور در اجرای دستورالعمل ترویج زایمان طبیعی و تکریم مادر باردار و در تهیه فارماکوپه دارویی و استفاده بهینه از دارو و توام با اثربخشی، معرفی شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..