حضور چهار تیم هیئت تکواندو یزد در لیگ

no-thumbs

دبیر هیئت تکواندو استان یزد گفت: برای اولین بار چهار تیم به نمایندگی هیئت تکواندو استان یزد در لیگ دسته یک کشور حضور خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یزدی نیوزعلی میرزاییان تصریح کرد: چهار تیم از سوی هیئت تکواندو استان یزد در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان پسر کیوروگی و همچنین پومسه آقایان و بانوان در لیگ دسته یک کشور حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد : مصطفی علیزاده و جلیل حاجی حسنی به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست، تیم هیئت تکواندو شهرستان بافق در رده سنی خردسالان را در لیگ دسته یک همراهی می کنند.

میرزاییان افزود: تیم هیئت تکواندو استان یزد در رده سنی نونهالان با همراهی ساجد علمدار، حسین گلمحمدی و ایمان شیبانی به ترتیب به عنوان سر مربی، مربی و سرپرست به مسابقات لیگ دسته یک کشور اعزام خواهد شد.

دبیر هیئت تکواندو استان یزد با ابراز امیدواری از افتخارآفرینی چهار تیم اعزامی برای حضور در لیگ دسته یک کشور خاطر نشان کرد: لیگ خردسالان و نونهالان انتخابی با شرکت بیش از۷۰ نفر از خردسالان تکواندو کار استان برای حضور در لیگ خردسالان و نونهالان دسته یک کشور در خانه تکواندو استان یزد برگزار شده و مربیان نفرات انتخابی تیم خود را مشخص کرند.

بخش نظردهی بسته شده است..